شعبه تجریش اسپیکان

چنانچه بدنبال بهترین آموزشگاه زبان در شمال تهران هستید بهتر است تا پایان این نوشته را بخوانید تا شما را با شعبه تجریش اسپیکان بعنوان بهترین آموزشگاه زبان در تجریش و بهترین آموزشگاه زبان در منطقه یک تهران ( شعبه اسپیکان تجریش ) آشنا کنیم.

تاریخچه و مشخصات جغرافیایی شعبه تجریش اسپیکان

شعبه تجریش اسپیکان با درخواست متعدد و بی‌شمار زبان‌آموزان وفادار با هدف خدمت‌رسانی بیشتر آموزشی و نیز دسترسی آسانتر اهالی منطقه یک تهران (تجریش، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه، محمودیه، الهیه، نیاوران، کامرانیه، فرمانیه، قیطریه) در شهریور سال 1401 تاسیس گردید و اکنون این شعبه نیز همانند سایر شعب اسپیکان به پشتوانه سالها اعتبار و خدمات بی‌نظیر آموزشی بعنوان یکی از بهترین موسسات زبان در شمال تهران و برترین آموزشگاه زبان در منطقه یک شناخته می‌شود.

این شعبه در تجریش (میدان قدس) ابتدای خیابان شریعتی و در چند قدمی متروی تجریش واقع شده است و دسترسی به این شعبه از سمت شرق از خیابان باهنر (نیاوران) و از سمت غرب از خیابان ولیعصر و از سمت جنوب از خیابان شریعتی و از طریق تاکسی، مترو، اتوبوس(BRT) به راحتی امکانپذیر است.

ویژگیها و خدمات آموزشی اسپیکان تجریش

شعبه تجریش اسپیکان با حدود بیش از 200 نفر پرسنل اداری و آموزشی تحصیلکرده و باتجربه در فضایی آموزشی با مساحت تقریبی 900 متر شامل 3طبقه به‌همراه 27 کلاس درسی مجهز به سیستم LCD و سالن برگزاری آزمونهای بین‌المللی تجهیز شده به ویدئو پرژکتور و سیستم صوتی تصویری، غرفه فروش کتاب با بیش از هزار عنوان از جدیدترین کتابهای آموزشی روز دنیا، آماده خدمات‌رسانی آموزشی به متقاضیان در تمامی رده‌های سنی (خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) می‌باشد.

دپارتمان‌های تخصصی آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان فرانسه، آموزش زبان آلمانی، آموزش زبان ترکی استانبولی، و سایر زبانهای روز دنیا از جمله آموزش زبان اسپانیایی، آموزش زبان ایتالیایی و آموزش زبان روسی و کلاسهای فشرده آیلتس همراه با آزمونهای سنجش پیشرفت، کلاسهای رایگان رفع اشکال و ارائه کارنامه پایان‌ترم اینترنتی و سامانه آزمون تعیین سطح آنلاین از جمله خدمات آموزشی نوین و بی‌رقیب این آموزشگاه زبان در منطقه یک تهران می‌باشد.

سیستم آموزش ما در اسپیکان

یکی از دلایل برتری اسپیکان بعنوان بهترین آموزشگاه زبان شمال تهران ، سیستم آموزش ترکیبی آن می‌باشد،

این سیستم به‌نحوی است که منتخبی از شیوه‌های مطلوب و رایج بین‌المللی روش تدریس را بهمراه آموزش مهارتهای چهارگانه (Speaking, Listening, Reading, Writing) ترکیب کرده است که هر کدام در زمان مناسب خود در کلاس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزیت سیستم آموزش از این طریق باعث می‌شود از روش‌های کسل کننده و قدیمی که فقط بر روی دستور زبان و گرامر تمرکز دارند اجتناب گردد.

در انتهای هر ترم نیز، زبان‌آموزان در آزمون پایان‌ترم که بصورت کتبی و شفاهی برگزار می‌گردد شرکت نموده و در صورت کسب نمره قبولی، به ترم بالاتر ارتقاء خواهند یافت.

همچنین در انتهای هر سطح (در پایان هر کتاب) برای زبان‌آموزان مدرک پایان دوره با کد‌رهگیری قابل استعلام صادر خواهد شد که مورد تایید وزارت آموزش و پروش بوده و در سطح کشور از اعتبار بالایی برخوردار است.

تنوع دوره‌ها و زمانبندی کلاس‌ها

یکی دیگر از دلایلی که اسپیکان را بعنوان بهترین آموزشگاه زبان تهران و بهترین آموزشگاه زبان در منطقه 1 تهران از سایر موسسات زبان متمایز می‌کند، ارائه دوره‌های متنوع آموزشی منطبق با استانداردهای روز دنیا همراه با آزمونهای مرحله‌ای سنجش پیشرفت است که با توجه به نیازهای آموزشی زبان‌آموزان و در نظر گرفتن محدودیت‌های زمانی، شرایط کاری، شرایط زندگی و تحصیلی آنها است.

ارائه کلاسها بصورت گروهی و خصوصی (حضوری و آنلاین) با لیست زمانبندی کلاسها + شهریه از دیگر ویژگی‌های این شعبه است.

همچنین با توجه به اینکه تقویت مکالمه یکی از اصلی‌ترین اهداف در آموزش زبانهای خارجی می‌باشد، مدیران و اساتید موسسه زبان اسپیکان تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند تا با ایجاد فضایی آموزشی، پویا و سرزنده فرصت یادگیری و تقویت مکالمه زبان را برای زبان‌آموزان فراهم سازند.

کیفیت تدریس اساتید اسپیکان

از دیگر دلایل بسیار مهمی که اسپیکان را به بهترین آموزشگاه زبان در شمال تهران بدل کرده است، کیفیت تدریس اساتید این موسسه است که همگی جوان، پرانرژی و باتجربه ی بالای تدریس می‌باشند.

اساتید ما همواره خود را با روش‌های نوین تدریس در دنیا به روز خواهند کرد و با وجود داشتن بیش از سالها تجربه‌ی تدریس و مدارک مرتبط تدریس، بطور مرتب توسط دفتر آموزش نظارت و هدایت می‌شوند تا از این طریق به بالاترین کیفیت تدریس برای انتقال مفاهیم زبانی به زبان‌آموزان دست یابند.

پرسنل صمیمی اسپیکان

عنوان بهترین آموزشگاه زبان در تجریش تنها یک ادعا نیست، زیرا پرسنل ما در بخش‌های مختلف اداری و آموزشی خود را متعهد به پاسخگویی سوالات شما در اسرع وقت و ایجاد فضایی پُرنشاط توام با احترام می‌دانند تا ساعاتی را که در موسسه سپری می‌کنید لذت بخش و خاطره انگیز باشد.

شعبه تجریش اسپیکان

تمایز خدمات آموزشی اسپیکان تجریش

  • انجام تعیین‌سطح دقیق و استاندار توسط کارشناسان آموزشی منطبق با الگوی بین‌المللی CEFR.
  • استفاده از جدیدترین و بروزترین کتابها، منابع و نرم افزارهای کمک‌آموزشی روز دنیا.
  • کلاسهای مجهز به امکانات صوتی و تصویری جهت فراگیری آسانتر.
  • برگزاری کلاسهای آموزشی به تفکیک رده‌سنی بزرگسالان، نوجوانان و کودکان.
  • تمرکز ویژه بر مهارت صحبت‌کردن که مهمترین هدف در آموزش زبان است.
  • برگزاری کلاسهای پشتیبانی و رفع اشکال رایگان در طول هر ترم جهت بررسی روند پیشرفت زبان آموزان.
  • امکان استخدام فارغ‌التحصیلان مقاطع پیشرفته جهت تدریس در شعب اسپیکان.
  • ارائه کارنامه اینترنتی با نمودار مقایسه‌ای نمرات ترم‌های گذشته جهت بررسی روند پیشرفت.
  • دارا بودن سامانه آزمون تعیین‌سطح دقیق اینترنتی برای زبانهای انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی.
  • اعطای مدرک معتبر پایان دوره مورد تایید وزارت آموزش و پرورش.
  • امکان جابجایی زبان‌آموزان بین شعب، بدون نیاز به آزمون تعیین‌سطح مجدد.
  • شهریه مناسب با توجه به ساعات و کیفیت آموزشی قابل ارائه.

راه‌های ارتباط با شعبه تجریش اسپیکان

آدرس: تهران، تجریش، میدان قدس، ابتدای خیابان شریعتی، بین کوچه مهنا و تدین، بالای بانک رفاه، پلاک2005

شعبه تجریش اسپیکان  تلفن تماس: 28111165-۰۲۱

 شعبه تجریش اسپیکان  واتس‌اپ شعبه تجریش

ایمیل شعبه تجریش ایمیل ارتباط با شعبه

شعبه تجریش اسپیکان مسیریابی با Google Map

شما و اسپیکان

خدمات آموزش زبان در سایر شعب اسپیکان طبق ساختاری یکسان و یکپارچه بصورت حضوری و آنلاین درحال برگزاریست.

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دوره‌های آموزش زبان با مشاورین و کارشناسان آموزشی ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره تخصصی همکاران ما که بصورت رایگان ارائه می‌گردد بهره‌مند شوید.

برای ارتباط ۲۴ساعته با ما، به پیج اینستاگرام اسپیکان سر بزنید

اینستاگرام آموزشگاه زبان اسپیکان