قوانین و مقررارت ثبت‌نام در اسپیکان

⭕ لطفا قبل از انجام هرگونه ثبت‌نام در کلاس‌های حضوری یا آنلاین اسپیکان، قوانین و مقررات مندرج را با دقت مطالعه نمایید. بدیهی‌است تکمیل مراحل ثبت‌نام به منزله اطلاع و پذیرش قوانین و مقررات اسپیکان می‌باشد.

  1. رعایت حجاب و پوشش مناسب برای شرکت در کلاس‌ها الزامیست.
  2. ملاک محاسبه مدت زمان برگزاری هر جلسه از کلاس 1/5 ساعت (معادل 90دقیقه) می‌باشد.
  3. درخواست عودت شهریه تنها تا 48ساعت کاری قبل از شروع کلاس امکانپذیر خواهد بود. بدیهی‌است پس از شروع کلاس، شهریه به هیچ وجه استرداد نخواهد شد. حتی اگر زبان‌آموز در کلاس شرکت نکرده باشد.
  4. پس از شروع کلاس‌های گروهی به هیچ وجه امکان تغییر روز و ساعت کلاس، انصراف از کلاس، انتقال شهریه به دیگران، انتقال به ترم دیگر، انتقال از شعبه‌ای به شعبه دیگر وجود نخواهد داشت.
  5. مسئولیت کلیه حوادث و مشکلات کاری، شغلی، خانوادگی، پزشکی و بستری‌های بیمارستانی، تغییر برنامه درسی مدرسه یا دانشگاه پس از شروع دوره صرفاً متوجه زبان‌آموز بوده و موسسه هیچگونه تعهدی در خصوص جابجایی یا عودت شهریه نخواهد داشت.
  6. آزمون‌های ارزیابی در دوره‌های آنلاین نیز همانند کلاس‌های حضوری (بصورت کتبی و شفاهی) خواهد بود.
  7. ﺷﺮﮐﺖ در آزمون‌های ﭘﺎﯾﺎن‌ترم و کسب نمره قبولی جهت ارتقاء به ترم بالاتر اﻟﺰاﻣﻰ است. ﺑﺪیهی‌است درصورت ﺷﺮﮐﺖ نکردن درآزمون طبق تاریخ مقرر، آزمون مجدد شامل پرداخت هزینه خواهد بود.
  8. ﺣﺪﻧﺼﺎب ﻧﻤﺮه ﻗﺒﻮﻟﻰ در آزمون پایان‌ﺗﺮم جهت ارتقاء به ترم بالاتر، کسب حداقل نمره 70از100 می‌باشد.
  9. نمرات کارنامه و سوابق تحصیلی زبان‌آموزان در پنل کاربری قابل مشاهده است و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به پورتال شخصی خود و وارد نمودن “کدملی” بعنوان نام کاربری و رمز عبور، نسبت به مشاهده سوابق تحصیلی و نمرات خود اقدام نمایید.
  10. زبان‌آموزان می‌توانند برای یکبار در طول هر ترم از کلاس رایگان رفع اشکال که توسط پشتیبان آموزشی موسسه برگزار می‌گردد استفاده نمایند.
  11. مطابق برنامه‌ریزی دقیق شروع و پایان دوره‌ها در اسپیکان، تمامی تعطیلات رسمی در طول سال از قبل پیش‌بینی و تعیین شده است و هرگونه تعطیلی غیرمنتظره بر اثر حوادثی همچون بارش سنگین برف، آلودگی شدید هوا، قطع اینترنت کشور و یا تعطیلات ناگهانی اعلامی از سوی دولت که موجب عدم برگزاری کلاس زبان حضوری و آنلاین گردد، متعاقباً از طریق وبسایت و شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تلگرام اطلاع‌رسانی خواهد شد. بدیهی‌است به منظور جبران وقفه‌های آموزشی در ایام تعطيلات رسمی یا غیرمنتظره، جلسات جبرانی در زمان دیگری برگزار خواهند شد.
  12. شروع کلاس زبان حضوری و آنلاین از طریق تماس تلفنی به زبان‌آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد. لذا مسئولیت عدم پاسخگویی تماس و جاماندن از کلاس و … متوجه زبان‌آموزان خواهد بود.
  13. زبان‌آموزان می‌توانند پس از اتمام هر سطح و با کسب نمره قبولی نسبت به درخواست صدور مدرک خود اقدام نمایند.
  14. چنانچه زبان مورد نظرتان را قبلاً در سایر موسسات گذرانده‌اید و یا سطح فعلی زبان خود را نمی دانید، قبل از تکمیل مراحل ثبت‌نام حتماً در آزمون تعیین سطح آنلاین اسپیکان شرکت نمایید و یا جهت تعیین سطح حضوری یا تلفنی با شعب اسپیکان تماس حاصل نمایید.