قوانین و مقررات ثبت نام

  1. لطفا در انتخاب دوره مورد نظر دقت فرمایید زیرا پس از تکمیل مراحل ثبت نام و پرداخت شهریه، امکان تغییر دوره یا عودت شهریه وجود نخواهد داشت
  2. حداقل سن برای ثبت نام و استفاده از کلاسهای حضوری در موسسه ۷ سال و برای کلاسهای آنلاین ۱۶ سال تمام می باشد
  3. شروع کلاسها منوط به تکمیل ظرفیت می باشد. (در غیر اینصورت تاریخ مجدد شروع کلاس توسط آموزشگاه اطلاع رسانی خواهد شد)
  4. رعايت شئونات اسلامي و پوشش مناسب جهت آقايان و خانم ها، در کلاسهای حضوری و آنلاین الزامیست
  5. حضور به موقع در کلاس حضوری یا آنلاین راس ساعت مقرر و عدم استفاده از تلفن همراه الزاميست
  6. مدت زمان هر جلسه ۹۰ دقيقه می باشد و غيبت بيش از ۳ جلسه در کلاس به منزله عدم قبولي در پايان ترم خواهد بود
  7. زبان آموزان دوره های آنلاین می بایست قبل از شروع کلاس راهنمای کار با نرم افزار آنلاین اسپیکان را مطالعه کرده و فراگرفته باشند
  8. با توجه به اهميت محاسبه تاريخ شروع و پايان کلاسها توسط موسسه، لذا هيچگونه درخواست کنسل کردن کلاس از طرف زبان آموزان پذیرفته نخواهد شد
  9. به منظور جبران وقفه های آموزشی در ایام تعطيلات رسمي کشور، کلاسهاي جبراني برگزار خواهد شد و زبان آموزان محترم مي بايست در تمامي جلسات تعيين شده حضور يابند (جلسات جبرانی با اطلاع و هماهنگی قبلی برگزار خواهد شد).
  10. چنانچه زبان آموزی پس از ثبت نام به هر دلیلی نتواند در ترم جاری شرکت کند، می تواند با ارائه درخواست کتبی و تا شروع ترم بعدی از مرخصی استفاده نماید (درغير اينصورت زبان آموز از ادامه تحصيل در ترم جاری نیز محروم گشته و مي بايست نسبت به ثبت نام و پرداخت مجدد شهريه در ترم بعدی اقدام نمايد.
  11. آزمونهای ارزیابی در دوره های آنلاین همانند کلاسهای حضوری بصورت کتبی و شفاهی برگزار می گردد و شرکت در امتحانات الزامیست.
  12. کسب حداقل نمره ۷۰ از ۱۰۰ در امتحان پايان ترم جهت ارتقاء و ورود به ترم بالاتر الزاميست.
  13. زبان آموزان بزرگسال دوره هاي گروهی که در امتحان پايان ترم موفق به کسب نمره ۹۸ از ۱۰۰ گردند، زبان آموز برتر محسوب گشته و از ۱۰% تخفيف در ترم بعدي بهره مند خواهند شد.
  14. زبان آموزان کودک و نوجوان دوره هاي گروهی که در امتحان پايان ترم موفق به کسب نمره ۱۰۰ از ۱۰۰ گردند، زبان آموز برتر محسوب گشته و از ۱۰% تخفيف در ترم بعدي بهره مند خواهند شد.
  15. زبان آموزان محترمی که يک عضو ديگر از خانواده آنها در آموزشگاه مشغول به تحصيل باشند از ۵% تخفيف در هنگام ثبت نام برخوردار خواهند شد.
  16. تنها ثبت نام های اینترنتی شامل تخفیف می باشد و ثبت نام های حضوری مشمول تخفیف نخواهد بود.
  17. آموزشگاه تنها در قبال رسيد هاي شهريه ماشين نويسي شده و ممهور و رسيد هاي ثبت نام اينترنتي که داراي شماره پيگيري مي باشد مسئول بوده و در غير اينصورت پرداخت هرگونه وجهي بدون دريافت رسيد با مشخصات فوق از درجه اعتبار ساقط مي باشد.